4-8-2017 - Reisverslag uit Sant Gregori, Spanje van Sabine Oers - WaarBenJij.nu 4-8-2017 - Reisverslag uit Sant Gregori, Spanje van Sabine Oers - WaarBenJij.nu

4-8-2017

Blijf op de hoogte en volg Sabine

04 Augustus 2017 | Spanje, Sant Gregori

Buenos tardes,

Weer een nieuw verslag uit het zonnige Lloret de Mar. Excuses dat het zo lang duurde, maar inmiddels is het hier hoogseizoen en is het super druk. Vorige week zijn papa mama en Jochem acht dagen langs geweest. Natuurlijk hadden ze weer van alles meegenomen uit Nederland, Opa's en Oma's dank jullie wel voor de cadeautjes en kaartjes !

Papa mama en Jochem verbleven in Blanes want Lloret vonden ze toch net iets te druk. Jaarlijks word er in Blanes eind juli een groot vuurwerk festival gehouden. Concurs de Focs d’Artifici Heel het strand zit dan ook bom vol, vooral veel Spanjaarden die overal vandaan speciaal komen kijken. Gelukkig konden wij het vuurwerk bekijken vanaf het balkon. Ook zijn we een dag naar Barcelona geweest, natuurlijk kon ik het niet laten om heel veel te shoppen...
Voor de rest zijn we een paar keer naar het strand geweest, aangezien het hier bijna elke dag 30 graden is. Ook zijn ze naar onze show komen kijken die wij opvoeren met alle entertainers.

Dinsdag kregen wij een verassing van onze baas en zijn we met alle stagiaires naar een dinershow geweest. Het komt normaal nooit voor dat we met alle stagiaires tegelijkertijd vrij zijn. Dus het was erg gezellig. We werden opgehaald in Lloret en zijn met de bus naar Tordera gebracht. De dinershow was in een kasteel, erg mooi om te zien. Ook wel Castell Mediëval genoemd. Eerst kregen we een show te zien met paarden en kregen we drinken en eten. Bestek hadden er al een paar zelf meegenomen, want je moet daar dus met je handen eten. De tweede show was een Flamenco voorstelling met dansers. Ik vond het heel erg mooi en het is zeker een aanrader !

Inmiddels heb ik ook mijn tweede beoordeling gehad. Ik werd wel door een andere baas beoordeeld dit keer, gelukkig was alles muy bien (heel goed).

Vanaf nu moet moet ik nog zeven weken stage lopen. Dus rond eind september zal ik weer thuis zijn. Helaas moeten alle andere Nederlandse stagiaires stage lopen tot en met eind augustus. Dus de laatste paar weken zullen ook wel wat rustiger worden. Maar ik zal me in Lloret niet snel vervelen !

Adiosss amigos

• 04 Augustus 2017 - 21:44

Opa En Oma Boot:

Lieve Sabine
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, dat doet ons goed. Wij volgen je altijd en zijn erg trots op je . Het is nog maar even, het is voorbij voor dat je het weet. Als je vrij bent bel dan even op de mobiel van Opa .
    Ook je optredens zijn formidabel, dat kan je heel goed . Dus je beroeps keuze is heel goed. werk ze en geniet maar van de zon die hebben wij hier weinig . Het ga je goed Opa en Oma Boot.

• 04 Augustus 2017 - 22:37

Piet Van Oers:

Hoi hoi Sabine
    Hartstikke leuk om weer een berichtje van jouw te ontvangen.
    Veel druk heb je het daar hoorde we van je pa en ma.
    Maar het gaat er allemaal heel goed met je
    Weer een goeie beoordeling , heel goed van jouw.
    Met de baas wezen eten Nou heel lief van ze . Afijn moeten toch ook jullie wel een beetje verwennen
    Nog even en dan gaat het rustiger worden daar.
    Dan ben je een heel seizoen in touw geweest en kun je terugkijken op een geslaagde stage.
    Sabine nog prettige dagen . Lieve groetjes en dikke knuffel van

Oma en Opa van Oers xx

• 05 Augustus 2017 - 16:48

Edwin:

Hoi Sabine
    Mooie berichten. Geniet ervan. Het is zo voorbij.