2-10-2017 - Reisverslag uit Sant Gregori, Spanje van Sabine Oers - WaarBenJij.nu 2-10-2017 - Reisverslag uit Sant Gregori, Spanje van Sabine Oers - WaarBenJij.nu

2-10-2017

Door: Sabine van Oers

Blijf op de hoogte en volg Sabine

02 Oktober 2017 | Spanje, Sant Gregori

Hallo,

Inmiddels ben ik weer een week in Nederland. Ik kijk terug op een super stage in Spanje. Mijn stage heb ik ook afgerond met een 9 als eindcijfer. Voor iedereen die ooit de kans krijgt om stage te lopen of te studeren in het buitenland kan ik het zeker aanraden, ik heb er geen moment spijt van gehad ! Nu begint mijn volgende stage weer in Nederland.

Groetjes,

Sabine

  • 02 Oktober 2017 - 19:46

    Opa En Oma Boot:

    Hallo Sabine
    Wij zijn trots op je ,en dan met een 9 als stage .
    Nu naar het volgende adres in Noord Holland .
    Hopende dat je het net zo naar je zin zal hebben .
    Veel succes
    Opa en Oma Boot

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sant Gregori

Sabine

Stage H-top Hotels, Lloret de Mar 29-4-2017 t/m 20-9-2017

Actief sinds 14 April 2017
Verslag gelezen: 1194
Totaal aantal bezoekers 7874

Voorgaande reizen:

29 April 2017 - 20 September 2017

Lloret de Mar

Landen bezocht: